Jumaat, 23 Disember 2011

Punya 2 suami?

Haaaa baru berkesempatan nak update. Sibuk betul hari berperang dengan ikan talapia. Almaklum la first time masak ikan tu. 1st time jugak masak lemak cili api. Terkial2 nak potong ikan. Dengan lendirnya, dengan hanyirnya. Hmmm tapi hasilnya... sedap juga. hehehehe

Ok, mlm tadi... hmmmm... tak berapa ingat sangat laaa... yg dapat recall, aku pegi Indonesia. Bercuti sambil bershopping la konon. Masa tu aku bertiga. Aku, Chah dan Marini (geng masa kat UPM dulu). Kami tinggal kat satu rumah ni dengan tourist guide nye sekali. Guide tu sapa korang tau? Bob KU2... hahahaha... sorang lagi tak kenal tapi handsome la... Kononnya masa tu kami semua ni bujang lagi. Shopping pun beli beg2 dan kain2 baju je. Si mamat handsome ni la byk tolong kami. Harapkan si Bob tu, duduk, baring, tidur je dia tau. Masa kami bersiap nak bertolak blk ke Malaysia, mamat tu sempat bagi aku alamat dia. Tapi mana alamat tu? mana? mana? haaaaa... mimpi laaaaaaaa........


Mimpi kedua lak, aku baru kawin ngan Eddy. Baru lepas melahirkan anak (Irdina la kot). Tapi tak syoknya, aku kawin dengan dia tu semasa aku ni masih lagi berstatus 'bini orang'. Bini siapa? Hmmmm ex-friend dia sorang tu. Boleh pulak aku tanya dia, 'takpe ke kita kawin ni? saya kan masih bini orang'. Takpe ke? Tapi anak dah kuar sorang ni. Haiyaaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan